una mustaschos


?Como estas? ett halsband som jag hittade och som jag föll för :)

Den här dagen har varit katastrof!! helt sket, enkelt sagt (och lite barnsligt för den delen också om man tycker det).
Dagen börjar med att jag vaknar kl 07:00 (har sovmorgon till kl 12:30, av en jäkla pippi som sitter och hoooa utanför mitt fönster, det var ingen smörsångare precis, nä, det var någon konstig sak som lät som en uggla - skit jobbig. Efter detta blev allt bara värre, allt gick snett som kunde gå snett, och där... precis där. där kom en och annan tår. Det låter inte så farlig men det var det! tro mig, jag vet.

I morgon har vi fysik prov - så nu blir det plugg av hela körsbärsskålen.

Blir du en sån från stan? - lyssna här

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0