Ställa om

På vägen hem från Gävle åkte vi igenom Stockholm och sedan vidare in till Stockholms förort Södertälje. Vi hällsade på ett par bekanta.
Men gud!! Jag föll pladask för denna förort och bestämde mig nästa på sekunden då jag klev ur bilen att hit vill jag flytta. Staden var mysig och inte så dyrt att bo i och det är mycket vatten runt om kring - och bara tjugo min in till Stockholm.

Vi åt på en restaurang som hette "America And Italy". Om ni besöker Södertälje. Det var väl värt pengarna!
Paret som vi besökte hade denna utsikten från sitt fönster. Jag tror jag smälter!

Let me move...so come on baby, make it right -
vet inte varför jag skrev detta, men det kändes rätt ;)

Södertälje in my heart <3




Kommentarer
Postat av: Tina

Nämen, ska du flytta upp till storstaden?! Det va värst! Södetälje är vackert & jag kan visst se dig på där =)

Hoppas ni hade kul hos syster!!

Nu är det Måndag igen... vill ha mer helg!!

Dax för jobb!!

Hoppas du mår bra!

Kram Tina

2010-05-03 @ 07:01:54
URL: http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0