Sexy back



Har precis kommit hem från kära Maria. Vi har snacka tille jobb och så, hon har gjort ett bra försök på att lugna ner mitt jobb hysteri. 
Idag så fick jag lite arbetskläder utav Hanna, skönt att ha något som man kan byta mellan när kläderna börja bli sunkiga och skitiga.
Men det roligast var nog att hon sa: Byxorna har jätte konstiga storlekar och byxorna jag har hemma är nästa för små för mig så jag tror inte att du får på dig dom!

Men titta här, här står han ju, i egen hög persom i både en McDonalds skjorta och the skinny byxa. DOM GICK PÅ TROTS ALLT :D
Fast det som är lite mindre roligt är att kläderna luktar lite mysko / en liten blandning mellan brödbak och pommes. Och mer kommer det att bli. MMmmh... smarrigt!

Nu är det bara ca 2 dagar kvar tills jag ska till McDonalds. Om ni vet någon mer som är lika pirrig som jag är så kan ni tjoa till lite tycker jag :P

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Chrislyne

svar: Japp! dem tas i mitt sovrum med mina vita väggar och lite finesser ;) höddu? kul att vi ska bli arbetskamrater ;)

2010-05-12 @ 07:19:32
URL: http://chrislyne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0