ögon-godis



Mitt nya ögongodis!! En klocka!

Ja, du läste rätt. En klocka. Den är vit och så satans snygg! Jag såg den för första gången på en Uf-mässa, men tyvärr så var den vita slutsåld. Och jag var bara tvungen att ha en. Men som tur var så hade jag Malin som kunde hjälpa mig (TACK). Jag skickade med pengar och hon skaffade en till mig :)

Jag vet inte vad modellen heter men jag kallar den för Cady-clock!

I dag har jag övat ännu en gång med Almrock och det kommer att bli mycket rep denna veckan. KUL!
Det är så kul nu när vi i teamet har kommit varandra lite nämre. Och ännu tajtare kommer vi att bli!

Jennie kom hem till mig och gjorde så att det blev en sen kväll. Jag gjorde iordning ett STUDENTinbjudningskort till henne. Vi blev ganska nöjda faktist! ME LIKEE...!
Vi planerade också (lite tidigt) inför midsommar och hur planerna kommer att se ut.

P.S Bara 4 dagar kvar till min första arbetsträff.! I´m so excited, so i just can´t hide it!

bloglovin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, jag har en svart sån klocka men fattar inte hur man ställer den, kan du hjälpa mig då kanske? /Tessan

2010-05-04 @ 08:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0