Mustaschkampen 2010


Jag bidrar på mitt egna lilla vis!

Nu har mustaschkampen varit igång ett litet tag nu. Jag tror inte en mustasch skulle sitta så fint på mig så jag bidrar med en mustasch på mitt egna lilla vis för att visa mitt engagemang!

Vad tycker ni?



Jag tog mi också viljan till för att göra mig ett litet pyssel som kommer pryda min hals i morgon (onsdag).

För att göra din egna mustasch som dinglar runt halsen i stället för att den ska kittla dig på läppen så behöver du:
     ☺ Krympplast - finns att köpa på panduro.

Blev ganska nöjd, men är rätt sugen på att skicka efter den andra mustaschen ändå - få se!?



Vad förkippar du mustascher med? Själv så förknippar jag dom med gamla gubbar, men framför allt Frankrike.
Så här kommer en fransk låt som jag tycker väldigt mycket om, lyssna på den och gissa vilken gammal reklam den kommer ifrån - låten hittar du ---> här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0