Långhelg

Denna veckan är dte långhelg och jag ska inte göra någonting...!! inget ansträngande i alla fall :)
Nu har det blivit dax att boka biljetter till Sex And The City 2, Jag, Maria och Jennie ska åka upp till vår favorit stad Göteborg (ska du ha en firre eller?). ägna en hel helg tillsammans :D me likee

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll men det kanske blir att man tar kontakt med madde och tessan och se vad dom skall göra ikväll, det kanske blir harrys ikväll, det är ju gratis inträde och gratis är gott!
JAG ÄLSKAR GRATIS.

Jag försöker utveckla mina illustrations kunskaper: och denna veckans utmaning har varit följande - att rita en manlig figur. och självklart blev det en american gangster ;) - i love america


Kommentarer
Postat av: rebecca

Alskar som vanligt dina bilder!

2010-05-22 @ 18:21:46
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0