Hallywoods funderingar - datum?!



Varför ska allt hända på en och samma helg, jag vet inte hur många saker som jag har varit tvungen att säga nej till, tacka nej och som jag måste ha bokat om. Datumen den 28 - 30 är de datumen som är förbannade denna månad, så stanna inne i det säkra, det är mitt råd!!

I morgon så ska man i väg på Hanna Woggarts 20 år fest, jag laddar till 1000.

Tema: Hollywood

Många som inte vet vad dom ska vara, men  idag kom jag på bästa rollkaraktärerna till mig Emelie och Bella. kommer bilder i morgon!

Någon som redan har en gissning?

Hörs i morgon

P.S förlåt för dålig uppdatering, men jag säger som alla andra, jag har så mycket just nu. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0