`Favoriter´

I brist på fantasi så tänkte jag här och nu lista mina favoriter på bloggar.

# I topp ligger ju givet vis Min egna blogg! CanIpublishme




Rebeccas blogg - Labels and Love

Rebecca bor just nu i New Jersey och arbetar som Au Pair. Bloggen präglas fullt utav mode, shopping och hennes äventyr!

# Chrislynes blogg - Chrislyne

Chrislyne heter hon, bara namnet är sjukt coolt! Mode, foto, hon är en riktig bloggerska helt enkelt.

Emmys blogg - Jones och Giftet

Sjukt härliga bilder som gör läsningen intressant, en bra skribent. och framför allt, ett fan precis som jag - till Kent.



Detta är den enda utav alla nämda som jag inte vet vem det är, men jag älska ändå att läsa hennes blogg.
# Fokis blogg - Foki

Förstå inte vart hon hittar all rolig fakta m.m. In blogg som är riktigt intressant och ibland så kan man få sig ett riktigt gott skratt utav alla rolig abilder på knäppa uppfiningar m.m som hon har hittat och lagt ut på bloggen.


Gör som jag, läs bloggarna och följ dom med Bloglovin.


 

bloglovin


Kommentarer
Postat av: Chrislyne

oh :D vad glad jag blev nu!

2010-05-22 @ 23:00:09
URL: http://chrislyne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0