en vanlig dag

Idag har det absolut inte hänt något som är värt att skriva om. Ingen olycka, ingen rolig eller tråkig nyhet, inget specielt som hänt som är värt att ta upp . . . inget. Vissa kanske tänker... SKÖNT för honom.
Kan inte ni berätta vad som hänt hos er i stället?!

Men idag upptäckte jag där imot dagens ilandsproblem. När jag kom hem hade vi absolut inget att äta (som dög för min mage alltså). Vi hade gott bröd men vi hade slut på BACONost OO.

Bacon in my heart - lite mer bacon i livet liksom. inge bra. Jag klara mig inte utan baconost.



Idag har jag, Emelie och Marc haft ett litet möte angående vårt kommande projektarbete. Det är kul att sitta och ta beslut. Ni kommer lite senare att få reda på vad vårat projekt kommer att handla om

Men nu blir det Cougar Town.

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Nadja

cougar town är sååå kul :D

2010-05-05 @ 17:09:21
URL: http://nadjiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0