Blod, svett och tårar på industrin


Emelie har fått sina arbetskläder och  . .  . Men titta en truck från SVETRUCK

Här är det blod, svett och tårar som gäller. Men inte för mig och Emelie, vi tar det lika lungt som vanligt ;)
Här har vi precis fått våra verkstadskläder och dom är fina ska jag säga.

För att kunna svetsa behöver du:

☺ Ett par riktigt bra arbets handskadar.
☺ Ett par stålhetta tofflor.
☺ Och en blå overall som det står Sunnerboskolan på.

☺ <---- en liten glad gubbe om du kollar Extra noga!

Svets var sådär kul, trodde att det skulle vara roligare och lite mer acction. Men nej, hoppet dog ganska fort och detta är inget som jag vill jobba med i framtiden. 
P.S jag var ju ganska dålig på det också och så fumlade jag ganska mycket, den klumpiga människa jag är ;)

 
Visst är hon stilig


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Dvs jag kommer aldrig svetsa ....;)

2010-05-10 @ 11:16:40
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: Bloggaren själv

Hehe kanske inte det. Men det är ingen större förlust, det var ju inte så roligt heller. ;)

2010-05-10 @ 23:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0