Blää



Skoldagen började ju jätte bra! Verkligen!!!
Aaaarrrgggg. . . !

Kommer till skolan i god tid för att gå till klassrummet för att sätta mig och göra det dumma engelska provet.
Men vart *** är dom! Jag kunde inte hitta min klass någonstans. och läraren som vi har i engelska var iväg på en annan lektion. Vi skulle igentligen ha fysik på morgonen så jag gick dit. Men inte var dom där heller.

Bara för att man ska skriva ett Nationelt prov så ska man helt plötsligt byta sal. Varför kan man inte skriva provet i den salen som man igentligen skulle ha lektion i.

Jag är inte arg. Jag är förbannad!! I´m pist off

Kommentarer
Postat av: emmy

du, detsamma verkligen :D



tack! :) kram!

2010-05-12 @ 14:11:30
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0