Ajjj - sitt still så händer inget

Igår var jag i en riktig inspelningsstudio för första gången. Vi skulle spela in en låt till Almrock där jag spelar en karatär som heter Kent. Det var riktigt rolig och det var kul och nyttigt att höra sig själv inspelad. Det är verkligen inte som att sitta hemma och spela in på en liten mick eller mobilen, där låtar man ju bara som skräp heeh :)

Just nu sitter jag här hemma och tycker lite synd om mig själv  . . . snyft :(
Igår var jag på min intruduktion på McDonalds. Jag tyckte att det var både roligt och intressant.
Men varför jag ahr on är för att jag satt vänd med ryggen när dom pratade så jag satt med vridet huvud hela tiden, så idag vaknade jag upp med nackspärr. . . Aaaj!!

Kvällen har jag spenderat hemma, medans mina kompisar är ute och roar sig, skulle bara se roligt ut om jag skulle ha stått på dansgolvet just nu. tro mig! en stel pinne #1 hehe

Så i stället ha jag suttit hemma, pluggat, ritat/målat lite (får se resultat på måndag, så kika in igen), lyssnat på musik och drömt.

Så klart man får drömma om en ljus framtid, en framtid där alla kan ens namn, det är min dröm!



I morgon så blir det rep hela dagen med Almrock. 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej vännen!!

Aj, inget kul att ha ont i ryggen!! Fick höra att du fått jobb på mc... hade varit roligt om jag fått höra det från dig direkt..snyft...

´Hur ´känns det att fått jobb där? Få man billigare när du jobbar då :=)

Tänkte fråga dig om en sak. Kan du måla protrett??

Efter ett foto?

Om du känner att du har lust eller du vill träna.. kan du väl säga till? jag skulle så gärna vilja ha en tecknad bild.

Hur är det med dig annars? Saknar dig på jobbet,har inte att skratta med ju...

Varm kram till dig fina söta vän! Tycker om dig!

Kram Tina

2010-05-09 @ 23:19:51
URL: http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0