Fest o sjuka

Jag kan ju börja med att säga att prioriteten av min blogg är ju inte den största just nu. Skolan, jobbet, nöjen och nu har jag ju givetvis blivit sjuk också!

Hela veckan har varit fullproppad med en massa studentäventyr som bara har varit ett måste att se på. har en del bilder av, skattjakten, vinbränbollen och lagan riverrace som bara väntar på att få hamna på bloggen.

i fredags så var det klassfest hemma hos mig. Riktigt kul att se klassen umgås lite ;) -någon måste ju ta tag i det.

Tack till alla som var där. Ingen fest utan att något går sönder - eller hur?

+ alla bilder som jag är med på ser jag helt sjukt konstig ut!! OO. hehe men det bjuder jag på.


















Kommentarer
Postat av: Tina

fniss... jag hörde talas om att "någon" höll en brakfest på er gata & då tänkte jag..

Det måste vara Alexander som ha fest..utan mig!!!!!! =)

Ja, du bloggandet ligger nog i bakgrunden för många just nu =)

Men det ta vi igen till hösten =))

Hur går det på jobbet?

Hoppas att du inte är allvarligt sjuk vännen. kanske du skulle behöva ett piller för att höja immunförsvaret??? ;-)

Varm kram Tina

2010-06-07 @ 08:49:09
URL: http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0