Köplust



Idag var jag ute på jakt efter något nytt som jag kan bära på min kropp. Och jag hittade den perfekta T-shirten. ME likee! Men så kom jag nu till den punkten då jag var tvungen att ta kort på dagens inköp som alla bloggare gör! men hur.. . .. . ..

Självklart så började jag tramsa med kameran som jag alltid gör. Men om ni frågar mig så tycker jag ju (som alltid) att resultatet blir sjukt bra jämt ;)
(visst det blev kanske inte så mycket kort på t-shirten men det blev i alla fall lite bra (kan diskuteras) kort på dess ägare)

Det får duga för den här gången i alla fall.

Den här låten är så sjukt bra! ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se på maken vilken posare :) Ego-blogg var det här och du som klagade på mig :O! HUHU

2010-04-30 @ 15:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0