2008-03-20 KENT

Den 20 Mars 2008, då hände det något underbart. Alexander var på sin första konsert. Det var inte vilken konsert som helst. Det var en KENT konsert.

Jag vet att det är gamla bilder. Men ärligt talat så hade jag glömt bort att jag hde dom. + för första gången i mitt liv har jag laddat upp et youtube klipp, ett klipp från konsertin inte längre än ca 15 sek ^^

Jag vill se dom igen!!

Klicka här så får du höra . . . Låten som aldrig blir dålig!

Men här är materialet:













Lite suddiga dock, men det ska dom väl vara när man är på konsert!

Kommentarer
Postat av: Madde :D

dem 9feb 2009 såg Madde dom första gången,

den 7mars 2010 såg hon dom igen,

dessutom fångade hon trummisens trummpinne, som jag dock överlät till nikki :D

blir du avundsjuk nu? ;)

2010-05-01 @ 15:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0