Sommarlov

Nu när äntligen sommarlovet har kommit då vill jag inte längre ha sommarlov, jag blir så lätt uttråkad. Det ända jag vill göra är att jobba, men det är ju inte alltid som man har ett jobbpass.


 


PÅ att göra lista i sommar:

☻ Ullared

☻Bada

☻Tjäna pengar

☻Hälsa på Mia i Danmark

☻Ljungbydagarnas Kräftskiva

☻Åka inlines

☻Sluta äta maten som lagas på jobbet - Im obsessed! Crazy

☻...

Ska nog fylla i lite mer på to do listan när jag väl kommit på något mer.

Idag sken solen. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare som gillar din obsession av mc-mat :)

Va med Anna den bästa kan du ju fylla i ^^ och vi ska ut i mjälen och bada o sola tkr jag! :) (Y)

2010-06-18 @ 10:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0