jobb i sol

Idag har solen lyst på vår jord som aldrig förr, och själv har man stått inner och serverat person efter person med mat. Men det lägger en bra grund i plånoken i stället! och det gillar vi.
I morgon så ska jag jobba från 11:00 - 18:00 , efter det blir det att ge sig av till Sofie för att äta god mat och fira midsommar.

Efter som jag jobbar så mycket och på så obekväma arbetstider så blir bloggen och ni läsare tyvärr lidande, och även mitt illustrerande ligger ochkså nu i bottnen, jag har inte rört en teckningspenna på en och en halv månad nu = katastrof!!!
Men jag rekomenderar starkt att ni använda er av bloglovin som jag har länkat till på den söta bilden längst ner i inlägget.

Jag bjuder också er läsare på en låt som jag hörde idag på morgonen och som jag fastnade för direkt.








bloglovin


Kommentarer
Postat av: rebecca

Nu far du minsann sluta att ha sa ratt! Men tack anda :) Lovar att njuta nu haha!

2010-06-30 @ 14:43:31
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0