Fashion kid






Jaha ja. Vad ska man säga, hon är bortskämd till 10´000. Men detta är intresse hon har, och hennes mamma. Det hade varit skilnad om man hade gett sin dotter en väska för 10´000 om man inte ägde en affär med det märket, men nu gör faktist hennes mamma det och då kan jag lova er att väskan skostar verkligen inte så mycket. Hälften kanske.

Jag skulle aldrif skämma bort mina bran så här. Men det är ju min åsikt och om diom vill göra det. låt dom göra det då! Och dom som skriver dumma spydiga komentarer till tv4 s klipp är nog bara avundsjuka.

Jag tycker att Flickan i klippet är lite charmerande och hon vet vad det är hon pratar om - eller?

*Vad tycker du?!

komentarer andra bloggare har skrivit.


Sluta klaga på att ni ''tycker synd'' om henne, och ''stackars unge, ge hon chansen att va ett barn'' o sånt.
Hon har valt ett sånt liv.
Och hon gillar det! man märker ju att hon älskar mode!
om hon nu ville vara ute i skogen och ''leka med kottar'' så skulle hon ju de!
Men nu så är det mode som hon älskar!

Så sluta klaga och kommenterar vad ni tror är bäst för henne x)



Ungen behöver få lite skrapsår på benen och leva som ett normalt barn. Hon kommer bli en dryg fitta när hon blir äldre. Och respekten för pengar? vart finns den om man som 12 åring äger en väska för 15000kr.. Hoppas någon stjäl den av henne.


Källa: Café

Kommentarer
Postat av: Tesse

jag tycker att barn ska få vara barn...att springa runt med märkeskläder och väskor vet jag inte om det är så barnvänligt!



men visst är hon söt och har verkligen mer koll än de flesta modebloggare! :)

2010-06-01 @ 18:11:42
URL: http://tessse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0