I be your commander

Igår var jag i halmstad och badade i havet, det var sjukt skönt kan jag lova. med 35 grader i rygen så har man laggt på sig en jävla bränna, jag är röd som en kräfta och jag svettas som en gris på grund av att jag kokar av värmen som bränner på min kropp.
Idag när jag vaknade så började allt snurra och när jag vakande igen så låg jag på badrumsgolvet, hade fått världens bula i sidan av pannan och då fattade jag att jag hade svimmat pga. att jag bränt mig så förbannat hårt.
Men den krigskämpen man är så stack man till jobbet en halvtimme senare för att stå ut med slitgöran ;)

Här är dagens klipp som jag bjuder er på. Sjukt bra partylåt och musikvideon är inte ens tråkig att kålla på.

Kelly Rowland, David Guetta - Commander


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0