Secret love


Min illustation på Romeo och Julia, a secret love

Snacka om att man blev ledsen när man vaknade och snön låg kvar. Det blev ju bara att sucka och sedan att plocka fram sin vinterjacka igen som man precis har lagt undan. Idag skulle jag igentligen gått ut och ätit med tjejerna i min Almrock Story dansgrupp, men tyvär så kommer jag inte ha tid med detta  (ha för mycket att göra idag) och måste tyvärr ställa in middagen för min del - men jag hoppas att ni kommer äta god mat och få en trevlig kväll utan mig ;)
Idag ska jag och Emelie skicka iväg våran Åsredovisning över hur året med vårat föetag har gått. Hoppas bara den blir fädig idag så vi kan få komma hem tidigt.

Idag kommer MIN efterlängtade Jennie Olofsso hem ifån Irland. Jag hoppas att hon ha många roliga minnen som hon kan berätta fö mig. Jag tror det blir en kopp te hemma hos henne en liten stund och sen bli det hem och fortsätta med läxona igen. Back to business.


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0