nytt utseende




Nu har bloggen fått en ny design, men snacka om att det är svårt att lära sig alla Html koder. Jag är så fruktansvert dålig på allt som har med dator att göra:)

Idag jag upptäckte en ny talang bland mina vänner i skolan. Hanna Woggart. Det var jätte kul att sitta och illustrera med henne (det är HON och jag som designat bloggens nya utseende), jag kommer senare i bloggen att lägga upp andra bilder som jag skissat, kladdat och illustrerat på.

Just nu sitter jag här i skolan och vänta på käraste Carolina som ska hämta mig och sen bär det av till Växjö. Vi ska repa inför musikalen som skall spelas upp i sommar. 
Almrock Story skriven av Sölve Rydell


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice det blev :D

2010-04-20 @ 17:23:26
Postat av: Anonym

Vad snäll du är :) Det var roligt

2010-04-21 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0