Knas... eller ska jag säga knäckebröd?!

Idag är det måndag som förmodligen de flesta redan vet och det är ju den dagen som veckan alltid inleds med. Jag fick äntligen träffa mina efterlängtade vänner. Emelie, Hanna och jag knasade oss som vanligt. Vad skulle jag göra utan mina äventyrskompisar om jag inte hade dom?


hanna emelie och lilla jag

Innan lunchen så blev det tid till att smula ner matsalens ena bord med knäckebrödsmulor. Jag och mina kära vänner konstaterade idag att knäckebrödets torra, om man nu kan säga så, smak blev mycket godare med lite kryddor på.


jag tog allt emelie och hanna på bar gärning i full fart, smaskandes på sina nykryddade knäckebröd
lite mer mmm... i livet


Detta är de kryddor som vi använde oss av.
Roasted garlic & pepper, Tellicherry black pepper (båda kommer från SANTA MARIA)

Poäng: Roasted garlic & pepper 3/5 KNÄCKEBRÖDSBETT
Tellicherry black pepper 5/5 KNÄCKEBRÖDSBETT

Detta tycker jag att vi slår näven i bordet för, sa Alexander och gick för att äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0