just pull the trigger. . .



Tack för alla fina kommentarer om mina illustrationer ^^ it makes me happy!

Som ni ser och har sett innnan så har jag skaffat kort hår igen, me likee. Idag har jag utforskat stadens sjukhus tillsammans med Emelie. Snacka om att det är sjukt stort där och dåligt skyltat hehehe och ändå så finns det skyltar överallt! Vi var på ett informationsmöte angående sommarpraktik där. Jag har det, som jag sagt innan, som en buckup. Visst hade det varit kul att vara på sjukhuset men jag vill verkligen ha det andra jobbet :S

Just pull the trigger , my litle cameraman! i'm ready - lyssna på fortsättningen här!

Det är så kul att ta foton på sig själv. Särskilt när man ska kolla igenom alla och se att 90% av fotona är skräp hehe. men de 10%:en är man ju rätt så nöjd med. i alla fall jag, men är man egenkär så är man.

Snacka om att det är kul men photoshop. redigera lite här och lite här. OMG snacka om att jag måste redigera lite här.
Nu kanske ni tänker. VA! är han inte lika snygg i verkligeheten som på bild. Tyvärr säger jag då.

Jag är snyggare. hehe ;)

När jag redigera mina foton menar jag effekter och ljus. Det är kul att latcha runt med färger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0