Jag ser det snöar


Jag såg att det snöade och jag satte genast igång med att illustrera min känsla, jag säger bara - fifään...
jag hatar snö!


Usch, jag verklign hatar snö! Hoppas bara inte att den ligger kvar när man vaknar. Jag som vill ha sol, håller ni inte med mig? Förlåt för den dåliga bilden, har tagit den med mobilen.

Skolan har inte varit så jätte rolig idag kan jag inte på stå. Börjar med svenska, sedan blir det konstruktion = blää! och sist men inte minst ArchiCad. Nu ska vi börja rita våra egna hus på 60 m2. Men vi har inte fått några instruktioner på hur vi skall göra det. Jag tror jag håller på att bli tokig på en viss persons lektioner.

Och vädret gör ju inte slutet på dan så mycket bättre heller för den delen. Nu snöar det och jag som hatar snö - Blää! Men jag tror det är blandat med regn så jag hoppas att det inte besöker oss så länge ;)

ha det bra!
Sa Alexander och sket i vasken.


Kommentarer
Postat av: Tina

Men HEEJJJ!!! Å va roligt att du börjat blogga vännen =) Tack för adressen & komplimangen om min blogg =) Blir ju mallig jööö... ;-)

Hoppas du mår bra!! Vilka coola bilder =)

Du messade aldrig mig när du va iväg i Götet... :-( men jag gick in till din mor & blev uppdaterad =)

Du är en riktig jävla kämpe du vännen!! Beundrar dig ska du veta!!

Må gott vännen !!

Varm kram Tina

2010-04-21 @ 07:00:04
URL: http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0