Intervjun. check



Idag kom Jennie hem til mig och hjälpte till att göra mig fin i håret inna jag stack iväg för att bli intervjuad för jobbet jag sökt till. Men vad ska man säga, jag hade ju aldrig kommit så här långt inom jobbet om det inte hade varit för maria. ;) jag tackar och bugar till er.
Men nu är min jobb intervju avklarad... Suck vad jobbig det ska vara för att få ett jobb. Nu hoppas jag bara tt de ringer tillbaka i vecka och berätta det (förhoppningsis) roliga beskedet om att jag fått jabbet. Jag lovar att jag berättar vad det är för ett jobb, om jag får det. Då ska det firas med pompa och ballonger ska jag säga er :D
jag är i ett så stort behov av jobb just nu. ...

I morgon har ag nationelt prov i Engelska. Provet kommer handla om att skriva ett CV, på engelska så klart. Men det ska väl inte vara något problem nu när jag är på jobbsökningsfronten. Men jag har ju i och för sig aldrig skrivit ett på Engelska! Men nu får det väl bli det första.

Hoppas ni gillar min nya illustration.

Och med detta avslutar jag på inlägget med hjälp av en liten glad gubbe, det känns som om jag har medvind just nu ;D

bloglovinP.s följ min blogg med bloglovin'

Kommentarer
Postat av: Nadja

snygg teckning :D hoppas du får jobbet då!

2010-04-28 @ 21:41:56
URL: http://nadjiss.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria "Ia"

åhhhh vilka fina bilder du gör. är jättekul att kika på din blogg!

2010-04-28 @ 22:30:31
Postat av: Chrislyne

Fasiken vad duktig du är! Du måste lära mig! :D

2010-04-29 @ 19:49:58
URL: http://chrislyne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0