GLEE



Hejsan alla bloggläsare. Igår var jag iväg på en fest, det var jätte härligt att träffa mina gamla kompisar igen. Ni sviker mig aldrig :) Tack för en underbar kväll - och jag upptäckte ert lilla roliga inlägg heheh. skit kul.

Förra veckan börje Glees andra del av säsong 1 sändas igen i USA och självklart så kan jag ju inte vänta tills den sänds i Sverige igen så jag är ju bara tvungen att tjuvstarta innan. För er som inte har sett det 14 avsnittet än, har jag länkat ett litet video klipp en ev av låtara som är med i avsnittet (14).

För er som inte har sett Glee någonsin, skäms på er, men jag skriver lite kortfattat vad som hänt. Finn tror han är far till en bebis men det är han inte, det är Puck. Reachel är kär i Finn, men är lite sådär på Finns sida. Finn vill att dom tar ett avbrott i deras förhållande så han kan dejta två tjejer samtidigt, Reachel blir sur.
Reachel sjunger för Finn och dom andra och berättar sina känslor

ME LIKEE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0