Du sköt mig!



Jippi. Då var amn anställd på Mcdonalds. Se upp alla, grisar och Kor, nu är det Alexander som ska servera er i sommar och kanske framöver.

Nu ska jag hem till Jennie, va ska grilla lite och äta gott, träffa kompisar. Men jag kan inte stanna så länge, för sen åker jag uppåt i landet för att hälsa på syster yster i Gävle. 6-7 timmars bilfärd! :( blää..!
Men jag hoppas verkligen inte att det ska hindra mig från att blogga vidare. Ska se om jag får tag i en dator ;) vi hörs i morgon (hoppas jag). annars så kommer jag hem på söndag igen.

och glöm inte - I´m lovin´ it

Kommentarer
Postat av: Nadja

Grattis Tilll Jobbet! :D

2010-05-03 @ 13:44:57
URL: http://nadjiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0