Am I a painter



Idag har jag övat med Almrock Story. Det är kul att jibba ihop med Carolina, och att ha en coach som Annelis. Det är kul när man kan sättas på prov och att kunna utvecklas på alla möjliga sätt. Jag älskar att jag är så estetisk utav mig, Dans, Teater, Bild och Musik. Jag älska alla fyra planen.

Ikväll har jag suttit och Illustrerat lite, jag kommer att scanna in bilderna i större format i morgon men här får ni ett litet smakprov ändå, jag kan ju inte hålla mig ;).
Nu har jag kommit på hur jag ska göra för att få till den perfekta arbetsron. Jag låter Glee stå på i bakgrunden, sjunger med och läser repliker samtidigt som jag ritar. Det är helt PERFEKT jue!

Idag blev jag meddelad från företaget som jag har sökt sommarjobb på, de vill att jag ska komma på en arbetsintervju nu på onsdag kl 19:30. Ni får hålla tummarna för mig och hoppas på det bästa, jag behöver verkligen det här jobbet, :S Nervös eller?! JA...

Vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: din underbara väään Jennie

ohhh grattis :D lyycka till vännen!! håller tummarna för dig!! <3

2010-04-27 @ 08:56:02
Postat av: Tina

Hej hopp!

Men Gud va duktig du är!! Kanon fina bilder!!

Klart du får jobbet =) Men håller tummarna ändå =)

Kram Tina

2010-04-27 @ 09:14:01
URL: http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0